A. ERMEÇ, "Uluslararası Lider İmajı, Ülke İmajı ve Satın Alma Niyet Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," In Satın Almada İmajın Etkisi , Ankara: Gazi Kitabevi, 2021, pp.55-118.
ERMEÇ, A. Uluslararası Lider İmajı, Ülke İmajı ve Satın Alma Niyet Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. 2021. In Satın Almada İmajın Etkisi , Gazi Kitabevi, Ankara, 55-118.
ERMEÇ, A., (2021). Uluslararası Lider İmajı, Ülke İmajı ve Satın Alma Niyet Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Satın Almada İmajın Etkisi (pp.55-118), Ankara: Gazi Kitabevi.
ERMEÇ, AYŞEGÜL. "Uluslararası Lider İmajı, Ülke İmajı ve Satın Alma Niyet Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." In Satın Almada İmajın Etkisi , 55-118. Ankara: Gazi Kitabevi, 2021
ERMEÇ, AYŞEGÜL. "Uluslararası Lider İmajı, Ülke İmajı ve Satın Alma Niyet Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Satın Almada İmajın Etkisi , Gazi Kitabevi, 2021, pp.55-118.
ERMEÇ, A. (2021) "Uluslararası Lider İmajı, Ülke İmajı ve Satın Alma Niyet Arasındaki İlişkinin İncelenmesi", Satın Almada İmajın Etkisi . Ankara: Gazi Kitabevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={AYŞEGÜL ERMEÇ}, chaptertitle={Uluslararası Lider İmajı, Ülke İmajı ve Satın Alma Niyet Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, booktitle={ Satın Almada İmajın Etkisi}, publisher={Gazi Kitabevi}, city={Ankara},year={2021} }