İ. ERDOĞAN TARAKÇI And M. BAŞ, "Post Truth Medya ve Tüketici Davranışlarına Etkisi : Genç Yetişkinler Üzerine Keşifsel Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, pp.1110-1122, 2018
ERDOĞAN TARAKÇI, İ. And BAŞ, M. 2018. Post Truth Medya ve Tüketici Davranışlarına Etkisi : Genç Yetişkinler Üzerine Keşifsel Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4 , 1110-1122.
ERDOĞAN TARAKÇI, İ., & BAŞ, M., (2018). Post Truth Medya ve Tüketici Davranışlarına Etkisi : Genç Yetişkinler Üzerine Keşifsel Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, 1110-1122.
ERDOĞAN TARAKÇI, İNCİ, And MEHMET BAŞ. "Post Truth Medya ve Tüketici Davranışlarına Etkisi : Genç Yetişkinler Üzerine Keşifsel Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, 1110-1122, 2018
ERDOĞAN TARAKÇI, İNCİ E. And BAŞ, MEHMET. "Post Truth Medya ve Tüketici Davranışlarına Etkisi : Genç Yetişkinler Üzerine Keşifsel Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, pp.1110-1122, 2018
ERDOĞAN TARAKÇI, İ. And BAŞ, M. (2018) . "Post Truth Medya ve Tüketici Davranışlarına Etkisi : Genç Yetişkinler Üzerine Keşifsel Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, pp.1110-1122.
@article{article, author={İNCİ ERDOĞAN TARAKÇI And author={MEHMET BAŞ}, title={Post Truth Medya ve Tüketici Davranışlarına Etkisi : Genç Yetişkinler Üzerine Keşifsel Bir Araştırma}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2018, pages={1110-1122} }