Y. Öztürk, "Konaklama İşletmelerinde Sunulan Hizmet Kalitesinin Servqual Yöntemi ile Ölçülmesi,," Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.2, pp.170-182, 2005
Öztürk, Y. 2005. Konaklama İşletmelerinde Sunulan Hizmet Kalitesinin Servqual Yöntemi ile Ölçülmesi,. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.2 , 170-182.
Öztürk, Y., (2005). Konaklama İşletmelerinde Sunulan Hizmet Kalitesinin Servqual Yöntemi ile Ölçülmesi,. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.2, 170-182.
Öztürk, YÜKSEL. "Konaklama İşletmelerinde Sunulan Hizmet Kalitesinin Servqual Yöntemi ile Ölçülmesi,," Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.2, 170-182, 2005
Öztürk, YÜKSEL. "Konaklama İşletmelerinde Sunulan Hizmet Kalitesinin Servqual Yöntemi ile Ölçülmesi,." Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.2, pp.170-182, 2005
Öztürk, Y. (2005) . "Konaklama İşletmelerinde Sunulan Hizmet Kalitesinin Servqual Yöntemi ile Ölçülmesi,." Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.2, pp.170-182.
@article{article, author={YÜKSEL ÖZTÜRK}, title={Konaklama İşletmelerinde Sunulan Hizmet Kalitesinin Servqual Yöntemi ile Ölçülmesi,}, journal={ Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2005, pages={170-182} }