N. İFLAZOĞLU And M. AKSOY, "Tüketicilerin COVID-19 Salgını Sürecinde Yiyecek-İçecek İşletmelerinden Bekledikleri Hizmetin Niteliğine İlişkin Bir Araştırma (A Study on the Quality of the Service Consumers Expect from Food and Beverage Enterprises During the COVID-19 Outbreak)," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.4, pp.3362-3377, 2020
İFLAZOĞLU, N. And AKSOY, M. 2020. Tüketicilerin COVID-19 Salgını Sürecinde Yiyecek-İçecek İşletmelerinden Bekledikleri Hizmetin Niteliğine İlişkin Bir Araştırma (A Study on the Quality of the Service Consumers Expect from Food and Beverage Enterprises During the COVID-19 Outbreak). Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.4 , 3362-3377.
İFLAZOĞLU, N., & AKSOY, M., (2020). Tüketicilerin COVID-19 Salgını Sürecinde Yiyecek-İçecek İşletmelerinden Bekledikleri Hizmetin Niteliğine İlişkin Bir Araştırma (A Study on the Quality of the Service Consumers Expect from Food and Beverage Enterprises During the COVID-19 Outbreak). Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.4, 3362-3377.
İFLAZOĞLU, NURHAYAT, And MUSTAFA AKSOY. "Tüketicilerin COVID-19 Salgını Sürecinde Yiyecek-İçecek İşletmelerinden Bekledikleri Hizmetin Niteliğine İlişkin Bir Araştırma (A Study on the Quality of the Service Consumers Expect from Food and Beverage Enterprises During the COVID-19 Outbreak)," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.4, 3362-3377, 2020
İFLAZOĞLU, NURHAYAT And AKSOY, MUSTAFA. "Tüketicilerin COVID-19 Salgını Sürecinde Yiyecek-İçecek İşletmelerinden Bekledikleri Hizmetin Niteliğine İlişkin Bir Araştırma (A Study on the Quality of the Service Consumers Expect from Food and Beverage Enterprises During the COVID-19 Outbreak)." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.4, pp.3362-3377, 2020
İFLAZOĞLU, N. And AKSOY, M. (2020) . "Tüketicilerin COVID-19 Salgını Sürecinde Yiyecek-İçecek İşletmelerinden Bekledikleri Hizmetin Niteliğine İlişkin Bir Araştırma (A Study on the Quality of the Service Consumers Expect from Food and Beverage Enterprises During the COVID-19 Outbreak)." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.8, no.4, pp.3362-3377.
@article{article, author={NURHAYAT İFLAZOĞLU And author={MUSTAFA AKSOY}, title={Tüketicilerin COVID-19 Salgını Sürecinde Yiyecek-İçecek İşletmelerinden Bekledikleri Hizmetin Niteliğine İlişkin Bir Araştırma (A Study on the Quality of the Service Consumers Expect from Food and Beverage Enterprises During the COVID-19 Outbreak)}, journal={Journal of Tourism and Gastronomy Studies}, year=2020, pages={3362-3377} }