M. BAŞ And H. Taşçı, "MARKA, MARKA DEĞERİ VE DEĞERLEME YÖNTEMLERİ: INTERBRAND İLE BRAND FİNANCE YÖNTEMLERİ VE 2017 EN DEĞERLİ DÜNYA MARKA SIRALAMALARININ KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.3, no.53, pp.710-723, 2018
BAŞ, M. And Taşçı, H. 2018. MARKA, MARKA DEĞERİ VE DEĞERLEME YÖNTEMLERİ: INTERBRAND İLE BRAND FİNANCE YÖNTEMLERİ VE 2017 EN DEĞERLİ DÜNYA MARKA SIRALAMALARININ KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.3, no.53 , 710-723.
BAŞ, M., & Taşçı, H., (2018). MARKA, MARKA DEĞERİ VE DEĞERLEME YÖNTEMLERİ: INTERBRAND İLE BRAND FİNANCE YÖNTEMLERİ VE 2017 EN DEĞERLİ DÜNYA MARKA SIRALAMALARININ KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.3, no.53, 710-723.
BAŞ, MEHMET, And Hasan Taşçı. "MARKA, MARKA DEĞERİ VE DEĞERLEME YÖNTEMLERİ: INTERBRAND İLE BRAND FİNANCE YÖNTEMLERİ VE 2017 EN DEĞERLİ DÜNYA MARKA SIRALAMALARININ KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.3, no.53, 710-723, 2018
BAŞ, MEHMET And Taşçı, Hasan. "MARKA, MARKA DEĞERİ VE DEĞERLEME YÖNTEMLERİ: INTERBRAND İLE BRAND FİNANCE YÖNTEMLERİ VE 2017 EN DEĞERLİ DÜNYA MARKA SIRALAMALARININ KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.3, no.53, pp.710-723, 2018
BAŞ, M. And Taşçı, H. (2018) . "MARKA, MARKA DEĞERİ VE DEĞERLEME YÖNTEMLERİ: INTERBRAND İLE BRAND FİNANCE YÖNTEMLERİ VE 2017 EN DEĞERLİ DÜNYA MARKA SIRALAMALARININ KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.3, no.53, pp.710-723.
@article{article, author={MEHMET BAŞ And author={Hasan Taşçı}, title={MARKA, MARKA DEĞERİ VE DEĞERLEME YÖNTEMLERİ: INTERBRAND İLE BRAND FİNANCE YÖNTEMLERİ VE 2017 EN DEĞERLİ DÜNYA MARKA SIRALAMALARININ KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ}, journal={Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi}, year=2018, pages={710-723} }