k. çubukçu And A. YAYLI, "Turistlerin Anadolu Misafirperverliği Algısının Müşteri Memunniyeti ve Müştüri Sadakatine Etkisi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.282-307, 2016
çubukçu, k. And YAYLI, A. 2016. Turistlerin Anadolu Misafirperverliği Algısının Müşteri Memunniyeti ve Müştüri Sadakatine Etkisi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1 , 282-307.
çubukçu, k., & YAYLI, A., (2016). Turistlerin Anadolu Misafirperverliği Algısının Müşteri Memunniyeti ve Müştüri Sadakatine Etkisi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, 282-307.
çubukçu, kemal, And ALİ YAYLI. "Turistlerin Anadolu Misafirperverliği Algısının Müşteri Memunniyeti ve Müştüri Sadakatine Etkisi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, 282-307, 2016
çubukçu, kemal And YAYLI, ALİ. "Turistlerin Anadolu Misafirperverliği Algısının Müşteri Memunniyeti ve Müştüri Sadakatine Etkisi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.282-307, 2016
çubukçu, k. And YAYLI, A. (2016) . "Turistlerin Anadolu Misafirperverliği Algısının Müşteri Memunniyeti ve Müştüri Sadakatine Etkisi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.8, no.1, pp.282-307.
@article{article, author={kemal çubukçu And author={ALİ YAYLI}, title={Turistlerin Anadolu Misafirperverliği Algısının Müşteri Memunniyeti ve Müştüri Sadakatine Etkisi}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={282-307} }