A. T. BAYRAM And R. P. ŞAHBAZ, "Seyahat Acentelerinin E Hizmet Uygulamalarının Kalitesinin Ölçümü Bir Model Önerisi," İşletme Araşırmaları Dergisi , vol.7, no.3, pp.395-406, 2015
BAYRAM, A. T. And ŞAHBAZ, R. P. 2015. Seyahat Acentelerinin E Hizmet Uygulamalarının Kalitesinin Ölçümü Bir Model Önerisi. İşletme Araşırmaları Dergisi , vol.7, no.3 , 395-406.
BAYRAM, A. T., & ŞAHBAZ, R. P., (2015). Seyahat Acentelerinin E Hizmet Uygulamalarının Kalitesinin Ölçümü Bir Model Önerisi. İşletme Araşırmaları Dergisi , vol.7, no.3, 395-406.
BAYRAM, ALİ, And RAMAZAN PARS ŞAHBAZ. "Seyahat Acentelerinin E Hizmet Uygulamalarının Kalitesinin Ölçümü Bir Model Önerisi," İşletme Araşırmaları Dergisi , vol.7, no.3, 395-406, 2015
BAYRAM, ALİ T. And ŞAHBAZ, RAMAZAN P. . "Seyahat Acentelerinin E Hizmet Uygulamalarının Kalitesinin Ölçümü Bir Model Önerisi." İşletme Araşırmaları Dergisi , vol.7, no.3, pp.395-406, 2015
BAYRAM, A. T. And ŞAHBAZ, R. P. (2015) . "Seyahat Acentelerinin E Hizmet Uygulamalarının Kalitesinin Ölçümü Bir Model Önerisi." İşletme Araşırmaları Dergisi , vol.7, no.3, pp.395-406.
@article{article, author={ALİ TURAN BAYRAM And author={RAMAZAN PARS ŞAHBAZ}, title={Seyahat Acentelerinin E Hizmet Uygulamalarının Kalitesinin Ölçümü Bir Model Önerisi}, journal={İşletme Araşırmaları Dergisi}, year=2015, pages={395-406} }