M. BAŞ And E. N. YAMAN, "Butik Zeytin Yağı Üretimi Yapan İşletmelerde Stratejik Marka Yönetimi," 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.50, no.2, 2015
BAŞ, M. And YAMAN, E. N. 2015. Butik Zeytin Yağı Üretimi Yapan İşletmelerde Stratejik Marka Yönetimi. 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.50, no.2 .
BAŞ, M., & YAMAN, E. N., (2015). Butik Zeytin Yağı Üretimi Yapan İşletmelerde Stratejik Marka Yönetimi. 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.50, no.2.
BAŞ, MEHMET, And ELİF NUR YAMAN. "Butik Zeytin Yağı Üretimi Yapan İşletmelerde Stratejik Marka Yönetimi," 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.50, no.2, 2015
BAŞ, MEHMET And YAMAN, ELİF N. . "Butik Zeytin Yağı Üretimi Yapan İşletmelerde Stratejik Marka Yönetimi." 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.50, no.2, 2015
BAŞ, M. And YAMAN, E. N. (2015) . "Butik Zeytin Yağı Üretimi Yapan İşletmelerde Stratejik Marka Yönetimi." 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.50, no.2.
@article{article, author={MEHMET BAŞ And author={ELİF NUR YAMAN}, title={Butik Zeytin Yağı Üretimi Yapan İşletmelerde Stratejik Marka Yönetimi}, journal={3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi}, year=2015}