G. ÖZDEMİR, "Deneyimsel Reklam Sonucunda Viralleşen Reklamların Marka İmajına Etkisi: VW Eğlence Teorisi Örneği," 2. Uluslararası Sanat Sempozyumu , Turkey, 2015
ÖZDEMİR, G. 2015. Deneyimsel Reklam Sonucunda Viralleşen Reklamların Marka İmajına Etkisi: VW Eğlence Teorisi Örneği. 2. Uluslararası Sanat Sempozyumu , (Turkey).
ÖZDEMİR, G., (2015). Deneyimsel Reklam Sonucunda Viralleşen Reklamların Marka İmajına Etkisi: VW Eğlence Teorisi Örneği . 2. Uluslararası Sanat Sempozyumu, Turkey
ÖZDEMİR, GÜLTEN. "Deneyimsel Reklam Sonucunda Viralleşen Reklamların Marka İmajına Etkisi: VW Eğlence Teorisi Örneği," 2. Uluslararası Sanat Sempozyumu, Turkey, 2015
ÖZDEMİR, GÜLTEN Ö. . "Deneyimsel Reklam Sonucunda Viralleşen Reklamların Marka İmajına Etkisi: VW Eğlence Teorisi Örneği." 2. Uluslararası Sanat Sempozyumu , Turkey, 2015
ÖZDEMİR, G. (2015) . "Deneyimsel Reklam Sonucunda Viralleşen Reklamların Marka İmajına Etkisi: VW Eğlence Teorisi Örneği." 2. Uluslararası Sanat Sempozyumu , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜLTEN ÖZDEMİR ULUTAŞ}, title={Deneyimsel Reklam Sonucunda Viralleşen Reklamların Marka İmajına Etkisi: VW Eğlence Teorisi Örneği}, congress name={2. Uluslararası Sanat Sempozyumu}, city={}, country={Turkey}, year={2015}}