A. SÖKMEN And M. BAŞ, "Elektronik Müşteri İlişkileri Uygulamalarının Algılanan İlişki Kalitesi ve MüşteriSadakati Üzerine Etkisi: Havayolu Sektöründe Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.1, pp.641-652, 2019
SÖKMEN, A. And BAŞ, M. 2019. Elektronik Müşteri İlişkileri Uygulamalarının Algılanan İlişki Kalitesi ve MüşteriSadakati Üzerine Etkisi: Havayolu Sektöründe Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.1 , 641-652.
SÖKMEN, A., & BAŞ, M., (2019). Elektronik Müşteri İlişkileri Uygulamalarının Algılanan İlişki Kalitesi ve MüşteriSadakati Üzerine Etkisi: Havayolu Sektöründe Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.1, 641-652.
SÖKMEN, ALEV, And MEHMET BAŞ. "Elektronik Müşteri İlişkileri Uygulamalarının Algılanan İlişki Kalitesi ve MüşteriSadakati Üzerine Etkisi: Havayolu Sektöründe Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.1, 641-652, 2019
SÖKMEN, ALEV And BAŞ, MEHMET. "Elektronik Müşteri İlişkileri Uygulamalarının Algılanan İlişki Kalitesi ve MüşteriSadakati Üzerine Etkisi: Havayolu Sektöründe Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.1, pp.641-652, 2019
SÖKMEN, A. And BAŞ, M. (2019) . "Elektronik Müşteri İlişkileri Uygulamalarının Algılanan İlişki Kalitesi ve MüşteriSadakati Üzerine Etkisi: Havayolu Sektöründe Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.1, pp.641-652.
@article{article, author={ALEV SÖKMEN And author={MEHMET BAŞ}, title={Elektronik Müşteri İlişkileri Uygulamalarının Algılanan İlişki Kalitesi ve MüşteriSadakati Üzerine Etkisi: Havayolu Sektöründe Bir Araştırma}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={641-652} }