Ö. ÇATLI, "Online Alışverişte Hedonik Satın Alma Nedenlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.55, no.3, pp.1615-1630, 2020
ÇATLI, Ö. 2020. Online Alışverişte Hedonik Satın Alma Nedenlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.55, no.3 , 1615-1630.
ÇATLI, Ö., (2020). Online Alışverişte Hedonik Satın Alma Nedenlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.55, no.3, 1615-1630.
ÇATLI, ÖZLEM. "Online Alışverişte Hedonik Satın Alma Nedenlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.55, no.3, 1615-1630, 2020
ÇATLI, ÖZLEM. "Online Alışverişte Hedonik Satın Alma Nedenlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.55, no.3, pp.1615-1630, 2020
ÇATLI, Ö. (2020) . "Online Alışverişte Hedonik Satın Alma Nedenlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.55, no.3, pp.1615-1630.
@article{article, author={ÖZLEM ÇATLI}, title={Online Alışverişte Hedonik Satın Alma Nedenlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma}, journal={Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi}, year=2020, pages={1615-1630} }