F. MANSUR And E. Bıyık, "Sosyal Pazarlama Aracı Olarak Kullanılan Dijital Medyanın, Covid-19 Aşısına Yönelik Bireysel Tutumlara Etkisi," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.1, pp.257-278, 2022
MANSUR, F. And Bıyık, E. 2022. Sosyal Pazarlama Aracı Olarak Kullanılan Dijital Medyanın, Covid-19 Aşısına Yönelik Bireysel Tutumlara Etkisi. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.1 , 257-278.
MANSUR, F., & Bıyık, E., (2022). Sosyal Pazarlama Aracı Olarak Kullanılan Dijital Medyanın, Covid-19 Aşısına Yönelik Bireysel Tutumlara Etkisi. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.1, 257-278.
MANSUR, FATMA, And Erhan Bıyık. "Sosyal Pazarlama Aracı Olarak Kullanılan Dijital Medyanın, Covid-19 Aşısına Yönelik Bireysel Tutumlara Etkisi," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.1, 257-278, 2022
MANSUR, FATMA And Bıyık, Erhan. "Sosyal Pazarlama Aracı Olarak Kullanılan Dijital Medyanın, Covid-19 Aşısına Yönelik Bireysel Tutumlara Etkisi." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.1, pp.257-278, 2022
MANSUR, F. And Bıyık, E. (2022) . "Sosyal Pazarlama Aracı Olarak Kullanılan Dijital Medyanın, Covid-19 Aşısına Yönelik Bireysel Tutumlara Etkisi." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.22, no.1, pp.257-278.
@article{article, author={FATMA MANSUR And author={Erhan Bıyık}, title={Sosyal Pazarlama Aracı Olarak Kullanılan Dijital Medyanın, Covid-19 Aşısına Yönelik Bireysel Tutumlara Etkisi}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2022, pages={257-278} }