Ö. ÇATLI Et Al. , "Consumers’ Brand Equity Perceptions of Traditıonal and non-Traditional Brands- Tüketı̇cı̇lerı̇n Geleneksel ve Geleneksel Olmayan Markalara İlı̇şkı̇n Marka Değeri Algıları," Global Business Research Cogress , İstanbul, Turkey, pp.590-598, 2017
ÇATLI, Ö. Et Al. 2017. Consumers’ Brand Equity Perceptions of Traditıonal and non-Traditional Brands- Tüketı̇cı̇lerı̇n Geleneksel ve Geleneksel Olmayan Markalara İlı̇şkı̇n Marka Değeri Algıları. Global Business Research Cogress , (İstanbul, Turkey), 590-598.
ÇATLI, Ö., ERMEÇ SERTOĞLU, A., & ÖRS, H., (2017). Consumers’ Brand Equity Perceptions of Traditıonal and non-Traditional Brands- Tüketı̇cı̇lerı̇n Geleneksel ve Geleneksel Olmayan Markalara İlı̇şkı̇n Marka Değeri Algıları . Global Business Research Cogress (pp.590-598). İstanbul, Turkey
ÇATLI, ÖZLEM, AYŞEGÜL ERMEÇ, And HÜSNİYE ÖRS. "Consumers’ Brand Equity Perceptions of Traditıonal and non-Traditional Brands- Tüketı̇cı̇lerı̇n Geleneksel ve Geleneksel Olmayan Markalara İlı̇şkı̇n Marka Değeri Algıları," Global Business Research Cogress, İstanbul, Turkey, 2017
ÇATLI, ÖZLEM Et Al. "Consumers’ Brand Equity Perceptions of Traditıonal and non-Traditional Brands- Tüketı̇cı̇lerı̇n Geleneksel ve Geleneksel Olmayan Markalara İlı̇şkı̇n Marka Değeri Algıları." Global Business Research Cogress , İstanbul, Turkey, pp.590-598, 2017
ÇATLI, Ö. ERMEÇ SERTOĞLU, A. And ÖRS, H. (2017) . "Consumers’ Brand Equity Perceptions of Traditıonal and non-Traditional Brands- Tüketı̇cı̇lerı̇n Geleneksel ve Geleneksel Olmayan Markalara İlı̇şkı̇n Marka Değeri Algıları." Global Business Research Cogress , İstanbul, Turkey, pp.590-598.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÖZLEM ÇATLI Et Al. }, title={Consumers’ Brand Equity Perceptions of Traditıonal and non-Traditional Brands- Tüketı̇cı̇lerı̇n Geleneksel ve Geleneksel Olmayan Markalara İlı̇şkı̇n Marka Değeri Algıları}, congress name={Global Business Research Cogress}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2017}, pages={590-598} }