B. ÇEKEN And S. ÖZDEMİR, "Otomobil Reklamlarında Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanımı," Akdeniz Sanat Dergisi , vol.9, no.17, pp.112-125, 2016
ÇEKEN, B. And ÖZDEMİR, S. 2016. Otomobil Reklamlarında Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanımı. Akdeniz Sanat Dergisi , vol.9, no.17 , 112-125.
ÇEKEN, B., & ÖZDEMİR, S., (2016). Otomobil Reklamlarında Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanımı. Akdeniz Sanat Dergisi , vol.9, no.17, 112-125.
ÇEKEN, BİRSEN, And SONNUR ÖZDEMİR. "Otomobil Reklamlarında Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanımı," Akdeniz Sanat Dergisi , vol.9, no.17, 112-125, 2016
ÇEKEN, BİRSEN And ÖZDEMİR, SONNUR. "Otomobil Reklamlarında Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanımı." Akdeniz Sanat Dergisi , vol.9, no.17, pp.112-125, 2016
ÇEKEN, B. And ÖZDEMİR, S. (2016) . "Otomobil Reklamlarında Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanımı." Akdeniz Sanat Dergisi , vol.9, no.17, pp.112-125.
@article{article, author={BİRSEN ÇEKEN And author={SONNUR ÖZDEMİR}, title={Otomobil Reklamlarında Kadının Cinsel Obje Olarak Kullanımı}, journal={Akdeniz Sanat Dergisi}, year=2016, pages={112-125} }