S. ALKIBAY, "Satış Mağazalarına Yabancı Dilde Ad Verme Akımının Nedenleri," Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.165-176, 1996
ALKIBAY, S. 1996. Satış Mağazalarına Yabancı Dilde Ad Verme Akımının Nedenleri. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1 , 165-176.
ALKIBAY, S., (1996). Satış Mağazalarına Yabancı Dilde Ad Verme Akımının Nedenleri. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, 165-176.
ALKIBAY, SANEM. "Satış Mağazalarına Yabancı Dilde Ad Verme Akımının Nedenleri," Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, 165-176, 1996
ALKIBAY, SANEM. "Satış Mağazalarına Yabancı Dilde Ad Verme Akımının Nedenleri." Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.165-176, 1996
ALKIBAY, S. (1996) . "Satış Mağazalarına Yabancı Dilde Ad Verme Akımının Nedenleri." Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.165-176.
@article{article, author={SANEM ALKIBAY}, title={Satış Mağazalarına Yabancı Dilde Ad Verme Akımının Nedenleri}, journal={Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=1996, pages={165-176} }