G. A. FİGEN Et Al. , "Kültürel Öğeler İçeren Reklamların Beğenisi Demografik Özelliklere Göre Farklılaşır Mı?," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.3, pp.2819-2831, 2021
FİGEN, G. A. Et Al. 2021. Kültürel Öğeler İçeren Reklamların Beğenisi Demografik Özelliklere Göre Farklılaşır Mı?. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.3 , 2819-2831.
FİGEN, G. A., TÜFEKCİ, A., & TOLON, M., (2021). Kültürel Öğeler İçeren Reklamların Beğenisi Demografik Özelliklere Göre Farklılaşır Mı?. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.3, 2819-2831.
FİGEN, GÖKHAN, ASLIHAN TÜFEKCİ, And METEHAN TOLON. "Kültürel Öğeler İçeren Reklamların Beğenisi Demografik Özelliklere Göre Farklılaşır Mı?," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.3, 2819-2831, 2021
FİGEN, GÖKHAN A. Et Al. "Kültürel Öğeler İçeren Reklamların Beğenisi Demografik Özelliklere Göre Farklılaşır Mı?." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.3, pp.2819-2831, 2021
FİGEN, G. A. TÜFEKCİ, A. And TOLON, M. (2021) . "Kültürel Öğeler İçeren Reklamların Beğenisi Demografik Özelliklere Göre Farklılaşır Mı?." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.3, pp.2819-2831.
@article{article, author={GÖKHAN ALPER FİGEN Et Al. }, title={Kültürel Öğeler İçeren Reklamların Beğenisi Demografik Özelliklere Göre Farklılaşır Mı?}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={2819-2831} }