B. Z. ERDOĞAN Et Al. , "Kurumsal imajın şirketin farklı paydaşları tarafından algılanışı üzerine bir araştırma," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.15, pp.55-76, 2006
ERDOĞAN, B. Z. Et Al. 2006. Kurumsal imajın şirketin farklı paydaşları tarafından algılanışı üzerine bir araştırma. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.15 , 55-76.
ERDOĞAN, B. Z., DEVELİOĞLU, K., GÖNÜLLÜOĞLU, S., & ÖZKAYA, H., (2006). Kurumsal imajın şirketin farklı paydaşları tarafından algılanışı üzerine bir araştırma. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.15, 55-76.
ERDOĞAN, BAYRAM Et Al. "Kurumsal imajın şirketin farklı paydaşları tarafından algılanışı üzerine bir araştırma," Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.15, 55-76, 2006
ERDOĞAN, BAYRAM Z. Et Al. "Kurumsal imajın şirketin farklı paydaşları tarafından algılanışı üzerine bir araştırma." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.15, pp.55-76, 2006
ERDOĞAN, B. Z. Et Al. (2006) . "Kurumsal imajın şirketin farklı paydaşları tarafından algılanışı üzerine bir araştırma." Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.15, pp.55-76.
@article{article, author={BAYRAM ZAFER ERDOĞAN Et Al. }, title={Kurumsal imajın şirketin farklı paydaşları tarafından algılanışı üzerine bir araştırma}, journal={Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2006, pages={55-76} }