B. ÇEKEN And K. ÇİÇEKLİ, "Bilgisayar Oyunlarının İnternet Üzerindeki Canlı Yayın Kanallarında Marka Kişiliği: Twitch.tv örneği," Asos II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , 2017
ÇEKEN, B. And ÇİÇEKLİ, K. 2017. Bilgisayar Oyunlarının İnternet Üzerindeki Canlı Yayın Kanallarında Marka Kişiliği: Twitch.tv örneği. Asos II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu .
ÇEKEN, B., & ÇİÇEKLİ, K., (2017). Bilgisayar Oyunlarının İnternet Üzerindeki Canlı Yayın Kanallarında Marka Kişiliği: Twitch.tv örneği . Asos II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu
ÇEKEN, BİRSEN, And KÜBRA ÇİÇEKLİ. "Bilgisayar Oyunlarının İnternet Üzerindeki Canlı Yayın Kanallarında Marka Kişiliği: Twitch.tv örneği," Asos II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 2017
ÇEKEN, BİRSEN And ÇİÇEKLİ, KÜBRA. "Bilgisayar Oyunlarının İnternet Üzerindeki Canlı Yayın Kanallarında Marka Kişiliği: Twitch.tv örneği." Asos II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , 2017
ÇEKEN, B. And ÇİÇEKLİ, K. (2017) . "Bilgisayar Oyunlarının İnternet Üzerindeki Canlı Yayın Kanallarında Marka Kişiliği: Twitch.tv örneği." Asos II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu .
@conferencepaper{conferencepaper, author={BİRSEN ÇEKEN And author={KÜBRA ÇİÇEKLİ}, title={Bilgisayar Oyunlarının İnternet Üzerindeki Canlı Yayın Kanallarında Marka Kişiliği: Twitch.tv örneği}, congress name={Asos II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu}, city={}, country={}, year={2017}}