K. G. KÜÇÜKERGİN And S. MEYDAN UYGUR, "Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Müşteri Sadakati Oluşum Süreci Ve Müşteri Tatmini Ve Ataletin Bu Sürece Etkisi," Turizm Araştırma Dergisi , vol.2, no.1, 2013
KÜÇÜKERGİN, K. G. And MEYDAN UYGUR, S. 2013. Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Müşteri Sadakati Oluşum Süreci Ve Müşteri Tatmini Ve Ataletin Bu Sürece Etkisi. Turizm Araştırma Dergisi , vol.2, no.1 .
KÜÇÜKERGİN, K. G., & MEYDAN UYGUR, S., (2013). Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Müşteri Sadakati Oluşum Süreci Ve Müşteri Tatmini Ve Ataletin Bu Sürece Etkisi. Turizm Araştırma Dergisi , vol.2, no.1.
KÜÇÜKERGİN, KEMAL, And SELMA MEYDAN UYGUR. "Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Müşteri Sadakati Oluşum Süreci Ve Müşteri Tatmini Ve Ataletin Bu Sürece Etkisi," Turizm Araştırma Dergisi , vol.2, no.1, 2013
KÜÇÜKERGİN, KEMAL G. And MEYDAN UYGUR, SELMA M. . "Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Müşteri Sadakati Oluşum Süreci Ve Müşteri Tatmini Ve Ataletin Bu Sürece Etkisi." Turizm Araştırma Dergisi , vol.2, no.1, 2013
KÜÇÜKERGİN, K. G. And MEYDAN UYGUR, S. (2013) . "Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Müşteri Sadakati Oluşum Süreci Ve Müşteri Tatmini Ve Ataletin Bu Sürece Etkisi." Turizm Araştırma Dergisi , vol.2, no.1.
@article{article, author={KEMAL GÜRKAN KÜÇÜKERGİN And author={SELMA MEYDAN UYGUR}, title={Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Müşteri Sadakati Oluşum Süreci Ve Müşteri Tatmini Ve Ataletin Bu Sürece Etkisi}, journal={Turizm Araştırma Dergisi}, year=2013}