T. ÜNER And M. BAŞ, "Carroll’ın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Modeli Kullanılarak Geliştirilen Toplumsal Pazarlama Ölçeği Çalışması," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, pp.304-332, 2018
ÜNER, T. And BAŞ, M. 2018. Carroll’ın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Modeli Kullanılarak Geliştirilen Toplumsal Pazarlama Ölçeği Çalışması. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4 , 304-332.
ÜNER, T., & BAŞ, M., (2018). Carroll’ın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Modeli Kullanılarak Geliştirilen Toplumsal Pazarlama Ölçeği Çalışması. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, 304-332.
ÜNER, TUĞÇE, And MEHMET BAŞ. "Carroll’ın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Modeli Kullanılarak Geliştirilen Toplumsal Pazarlama Ölçeği Çalışması," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, 304-332, 2018
ÜNER, TUĞÇE And BAŞ, MEHMET. "Carroll’ın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Modeli Kullanılarak Geliştirilen Toplumsal Pazarlama Ölçeği Çalışması." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, pp.304-332, 2018
ÜNER, T. And BAŞ, M. (2018) . "Carroll’ın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Modeli Kullanılarak Geliştirilen Toplumsal Pazarlama Ölçeği Çalışması." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.4, pp.304-332.
@article{article, author={TUĞÇE ÜNER And author={MEHMET BAŞ}, title={Carroll’ın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Modeli Kullanılarak Geliştirilen Toplumsal Pazarlama Ölçeği Çalışması}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2018, pages={304-332} }