A. R. AKSOY And E. GÜÇER, "Tüketicilerin Web Siteleri Tasarımına Bakış Açısının Online Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Seyahat Acentaları Örneği," Innovation and Global Congress V , vol.5, pp.642-664, 2019
AKSOY, A. R. And GÜÇER, E. 2019. Tüketicilerin Web Siteleri Tasarımına Bakış Açısının Online Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Seyahat Acentaları Örneği. Innovation and Global Congress V , 642-664.
AKSOY, A. R., & GÜÇER, E., (2019). Tüketicilerin Web Siteleri Tasarımına Bakış Açısının Online Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Seyahat Acentaları Örneği . Innovation and Global Congress V (pp.642-664).
AKSOY, Ali, And EVREN GÜÇER. "Tüketicilerin Web Siteleri Tasarımına Bakış Açısının Online Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Seyahat Acentaları Örneği," Innovation and Global Congress V, 2019
AKSOY, Ali R. And GÜÇER, EVREN. "Tüketicilerin Web Siteleri Tasarımına Bakış Açısının Online Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Seyahat Acentaları Örneği." Innovation and Global Congress V , pp.642-664, 2019
AKSOY, A. R. And GÜÇER, E. (2019) . "Tüketicilerin Web Siteleri Tasarımına Bakış Açısının Online Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Seyahat Acentaları Örneği." Innovation and Global Congress V , pp.642-664.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Ali Rıza AKSOY And author={EVREN GÜÇER}, title={Tüketicilerin Web Siteleri Tasarımına Bakış Açısının Online Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Seyahat Acentaları Örneği}, congress name={Innovation and Global Congress V}, city={}, country={}, year={2019}, pages={642-664} }