H. ÇETİNER And A. YAYLI, "Animasyon Aktivitelerinde Deneyim Kalitesinin Otel İşletmelerinin İmajı, Konukların Değer Algısı ve Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, pp.749-768, 2020
ÇETİNER, H. And YAYLI, A. 2020. Animasyon Aktivitelerinde Deneyim Kalitesinin Otel İşletmelerinin İmajı, Konukların Değer Algısı ve Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1 , 749-768.
ÇETİNER, H., & YAYLI, A., (2020). Animasyon Aktivitelerinde Deneyim Kalitesinin Otel İşletmelerinin İmajı, Konukların Değer Algısı ve Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, 749-768.
ÇETİNER, HAKAN, And ALİ YAYLI. "Animasyon Aktivitelerinde Deneyim Kalitesinin Otel İşletmelerinin İmajı, Konukların Değer Algısı ve Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, 749-768, 2020
ÇETİNER, HAKAN And YAYLI, ALİ. "Animasyon Aktivitelerinde Deneyim Kalitesinin Otel İşletmelerinin İmajı, Konukların Değer Algısı ve Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, pp.749-768, 2020
ÇETİNER, H. And YAYLI, A. (2020) . "Animasyon Aktivitelerinde Deneyim Kalitesinin Otel İşletmelerinin İmajı, Konukların Değer Algısı ve Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, pp.749-768.
@article{article, author={HAKAN ÇETİNER And author={ALİ YAYLI}, title={Animasyon Aktivitelerinde Deneyim Kalitesinin Otel İşletmelerinin İmajı, Konukların Değer Algısı ve Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={749-768} }