N. ŞİRZAD And E. TURANCI, "Dijital Halkla İlişkiler ve Müşteri İlişkileri Yönetimi: Şikayet Yönetimi Bağlamında Memnuniyet Unsurlarının İncelenmesi," Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.31, pp.421-443, 2019
ŞİRZAD, N. And TURANCI, E. 2019. Dijital Halkla İlişkiler ve Müşteri İlişkileri Yönetimi: Şikayet Yönetimi Bağlamında Memnuniyet Unsurlarının İncelenmesi. Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.31 , 421-443.
ŞİRZAD, N., & TURANCI, E., (2019). Dijital Halkla İlişkiler ve Müşteri İlişkileri Yönetimi: Şikayet Yönetimi Bağlamında Memnuniyet Unsurlarının İncelenmesi. Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.31, 421-443.
ŞİRZAD, NEFİSE, And EDA TURANCI. "Dijital Halkla İlişkiler ve Müşteri İlişkileri Yönetimi: Şikayet Yönetimi Bağlamında Memnuniyet Unsurlarının İncelenmesi," Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.31, 421-443, 2019
ŞİRZAD, NEFİSE And TURANCI, EDA. "Dijital Halkla İlişkiler ve Müşteri İlişkileri Yönetimi: Şikayet Yönetimi Bağlamında Memnuniyet Unsurlarının İncelenmesi." Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.31, pp.421-443, 2019
ŞİRZAD, N. And TURANCI, E. (2019) . "Dijital Halkla İlişkiler ve Müşteri İlişkileri Yönetimi: Şikayet Yönetimi Bağlamında Memnuniyet Unsurlarının İncelenmesi." Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.31, pp.421-443.
@article{article, author={NEFİSE ŞİRZAD And author={EDA TURANCI}, title={Dijital Halkla İlişkiler ve Müşteri İlişkileri Yönetimi: Şikayet Yönetimi Bağlamında Memnuniyet Unsurlarının İncelenmesi}, journal={Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={421-443} }