A. N. SERT And Y. Dündar, "Çekim Merkezi Olarak Kentlerin Pazarlamasında İmajın Oluşumu ve Sadakate Etkisi (The Formation of Image and Its Effect on Loyalty in Marketing Cities)," Journal of Business Research - Turk , vol.11, no.1, pp.529-544, 2019
SERT, A. N. And Dündar, Y. 2019. Çekim Merkezi Olarak Kentlerin Pazarlamasında İmajın Oluşumu ve Sadakate Etkisi (The Formation of Image and Its Effect on Loyalty in Marketing Cities). Journal of Business Research - Turk , vol.11, no.1 , 529-544.
SERT, A. N., & Dündar, Y., (2019). Çekim Merkezi Olarak Kentlerin Pazarlamasında İmajın Oluşumu ve Sadakate Etkisi (The Formation of Image and Its Effect on Loyalty in Marketing Cities). Journal of Business Research - Turk , vol.11, no.1, 529-544.
SERT, AYŞE, And Yusuf Dündar. "Çekim Merkezi Olarak Kentlerin Pazarlamasında İmajın Oluşumu ve Sadakate Etkisi (The Formation of Image and Its Effect on Loyalty in Marketing Cities)," Journal of Business Research - Turk , vol.11, no.1, 529-544, 2019
SERT, AYŞE N. And Dündar, Yusuf. "Çekim Merkezi Olarak Kentlerin Pazarlamasında İmajın Oluşumu ve Sadakate Etkisi (The Formation of Image and Its Effect on Loyalty in Marketing Cities)." Journal of Business Research - Turk , vol.11, no.1, pp.529-544, 2019
SERT, A. N. And Dündar, Y. (2019) . "Çekim Merkezi Olarak Kentlerin Pazarlamasında İmajın Oluşumu ve Sadakate Etkisi (The Formation of Image and Its Effect on Loyalty in Marketing Cities)." Journal of Business Research - Turk , vol.11, no.1, pp.529-544.
@article{article, author={AYŞE NEVİN SERT And author={Yusuf Dündar}, title={Çekim Merkezi Olarak Kentlerin Pazarlamasında İmajın Oluşumu ve Sadakate Etkisi (The Formation of Image and Its Effect on Loyalty in Marketing Cities)}, journal={Journal of Business Research - Turk}, year=2019, pages={529-544} }