T. D. ALPASLAN, "Basılı Reklamlarda ”Süper Kadın”," II.Medya ve Etik Sempozyumu ”medya-kültür ilişkisinde etik”, Fırat Üniversitesi İletişim Fakültesi , Elazığ, Turkey, pp.337-346, 2011
ALPASLAN, T. D. 2011. Basılı Reklamlarda ”Süper Kadın”. II.Medya ve Etik Sempozyumu ”medya-kültür ilişkisinde etik”, Fırat Üniversitesi İletişim Fakültesi , (Elazığ, Turkey), 337-346.
ALPASLAN, T. D., (2011). Basılı Reklamlarda ”Süper Kadın” . II.Medya ve Etik Sempozyumu ”medya-kültür ilişkisinde etik”, Fırat Üniversitesi İletişim Fakültesi (pp.337-346). Elazığ, Turkey
ALPASLAN, TUTKU. "Basılı Reklamlarda ”Süper Kadın”," II.Medya ve Etik Sempozyumu ”medya-kültür ilişkisinde etik”, Fırat Üniversitesi İletişim Fakültesi, Elazığ, Turkey, 2011
ALPASLAN, TUTKU D. . "Basılı Reklamlarda ”Süper Kadın”." II.Medya ve Etik Sempozyumu ”medya-kültür ilişkisinde etik”, Fırat Üniversitesi İletişim Fakültesi , Elazığ, Turkey, pp.337-346, 2011
ALPASLAN, T. D. (2011) . "Basılı Reklamlarda ”Süper Kadın”." II.Medya ve Etik Sempozyumu ”medya-kültür ilişkisinde etik”, Fırat Üniversitesi İletişim Fakültesi , Elazığ, Turkey, pp.337-346.
@conferencepaper{conferencepaper, author={TUTKU DİLEM ALPASLAN}, title={Basılı Reklamlarda ”Süper Kadın”}, congress name={II.Medya ve Etik Sempozyumu ”medya-kültür ilişkisinde etik”, Fırat Üniversitesi İletişim Fakültesi}, city={Elazığ}, country={Turkey}, year={2011}, pages={337-346} }