N. TUNÇEL Et Al. , "Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararını Etkileyen Kriterler İçinOtomobil Markalarının Algı Skorlarının Belirlenmesi Bir Bulanık ELECTRE I Uygulaması," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.211-213, 2015
TUNÇEL, N. Et Al. 2015. Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararını Etkileyen Kriterler İçinOtomobil Markalarının Algı Skorlarının Belirlenmesi Bir Bulanık ELECTRE I Uygulaması. 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Eskişehir, Turkey), 211-213.
TUNÇEL, N., BELBAĞ, S., ÇİMEN, M., & KAZANCI, Ş., (2015). Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararını Etkileyen Kriterler İçinOtomobil Markalarının Algı Skorlarının Belirlenmesi Bir Bulanık ELECTRE I Uygulaması . 20. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.211-213). Eskişehir, Turkey
TUNÇEL, NİRAY Et Al. "Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararını Etkileyen Kriterler İçinOtomobil Markalarının Algı Skorlarının Belirlenmesi Bir Bulanık ELECTRE I Uygulaması," 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Turkey, 2015
TUNÇEL, NİRAY Et Al. "Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararını Etkileyen Kriterler İçinOtomobil Markalarının Algı Skorlarının Belirlenmesi Bir Bulanık ELECTRE I Uygulaması." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.211-213, 2015
TUNÇEL, N. Et Al. (2015) . "Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararını Etkileyen Kriterler İçinOtomobil Markalarının Algı Skorlarının Belirlenmesi Bir Bulanık ELECTRE I Uygulaması." 20. Ulusal Pazarlama Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.211-213.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NİRAY TUNÇEL Et Al. }, title={Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararını Etkileyen Kriterler İçinOtomobil Markalarının Algı Skorlarının Belirlenmesi Bir Bulanık ELECTRE I Uygulaması}, congress name={20. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2015}, pages={211-213} }