G. ŞAHİN, "Türk Televizyon Dizilerinin Dış Ticaret Açısından Ekonomi İçerisindeki Önemi ve Küresel Pazara Açılmasındaki Zorluklar," In Kültürel Değişim ve Endüstrileşme Sürecinde Türk Dizileri (2010-2020) , İstanbul: İTO Yayınları, 2022, pp.213-224.
ŞAHİN, G. Türk Televizyon Dizilerinin Dış Ticaret Açısından Ekonomi İçerisindeki Önemi ve Küresel Pazara Açılmasındaki Zorluklar. 2022. In Kültürel Değişim ve Endüstrileşme Sürecinde Türk Dizileri (2010-2020) , İTO Yayınları, İstanbul, 213-224.
ŞAHİN, G., (2022). Türk Televizyon Dizilerinin Dış Ticaret Açısından Ekonomi İçerisindeki Önemi ve Küresel Pazara Açılmasındaki Zorluklar. Kültürel Değişim ve Endüstrileşme Sürecinde Türk Dizileri (2010-2020) (pp.213-224), İstanbul: İTO Yayınları.
ŞAHİN, GÖKTUĞ. "Türk Televizyon Dizilerinin Dış Ticaret Açısından Ekonomi İçerisindeki Önemi ve Küresel Pazara Açılmasındaki Zorluklar." In Kültürel Değişim ve Endüstrileşme Sürecinde Türk Dizileri (2010-2020) , 213-224. İstanbul: İTO Yayınları, 2022
ŞAHİN, GÖKTUĞ. "Türk Televizyon Dizilerinin Dış Ticaret Açısından Ekonomi İçerisindeki Önemi ve Küresel Pazara Açılmasındaki Zorluklar." Kültürel Değişim ve Endüstrileşme Sürecinde Türk Dizileri (2010-2020) , İTO Yayınları, 2022, pp.213-224.
ŞAHİN, G. (2022) "Türk Televizyon Dizilerinin Dış Ticaret Açısından Ekonomi İçerisindeki Önemi ve Küresel Pazara Açılmasındaki Zorluklar", Kültürel Değişim ve Endüstrileşme Sürecinde Türk Dizileri (2010-2020) . İstanbul: İTO Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÖKTUĞ ŞAHİN}, chaptertitle={Türk Televizyon Dizilerinin Dış Ticaret Açısından Ekonomi İçerisindeki Önemi ve Küresel Pazara Açılmasındaki Zorluklar}, booktitle={ Kültürel Değişim ve Endüstrileşme Sürecinde Türk Dizileri (2010-2020)}, publisher={İTO Yayınları}, city={İstanbul},year={2022} }