m. pinar Et Al. , "Türkiye Süper Liginin Marka Değerini Etkileyen Faktörlerin Öneminin ve Performansının Değerlendirilmesi," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.19, pp.103-122, 2017
pinar, m. Et Al. 2017. Türkiye Süper Liginin Marka Değerini Etkileyen Faktörlerin Öneminin ve Performansının Değerlendirilmesi. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.19 , 103-122.
pinar, m., NARDALI, S., ALKIBAY, S., & Tülay, G., (2017). Türkiye Süper Liginin Marka Değerini Etkileyen Faktörlerin Öneminin ve Performansının Değerlendirilmesi. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.19, 103-122.
pinar, musa Et Al. "Türkiye Süper Liginin Marka Değerini Etkileyen Faktörlerin Öneminin ve Performansının Değerlendirilmesi," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.19, 103-122, 2017
pinar, musa Et Al. "Türkiye Süper Liginin Marka Değerini Etkileyen Faktörlerin Öneminin ve Performansının Değerlendirilmesi." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.19, pp.103-122, 2017
pinar, m. Et Al. (2017) . "Türkiye Süper Liginin Marka Değerini Etkileyen Faktörlerin Öneminin ve Performansının Değerlendirilmesi." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.19, pp.103-122.
@article{article, author={musa pinar Et Al. }, title={Türkiye Süper Liginin Marka Değerini Etkileyen Faktörlerin Öneminin ve Performansının Değerlendirilmesi}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={103-122} }