E. TURANCI And S. GÖLÖNÜ, "Ticari Reklam ve Tanıtımlara İlişkin Düzenlemeler Bağlamında Tüketicilerin Influencerlara ve Sponsorlu İçeriklere İlişkin Düşünceleri," Yeni Medya , no.13, pp.74-105, 2022
TURANCI, E. And GÖLÖNÜ, S. 2022. Ticari Reklam ve Tanıtımlara İlişkin Düzenlemeler Bağlamında Tüketicilerin Influencerlara ve Sponsorlu İçeriklere İlişkin Düşünceleri. Yeni Medya , no.13 , 74-105.
TURANCI, E., & GÖLÖNÜ, S., (2022). Ticari Reklam ve Tanıtımlara İlişkin Düzenlemeler Bağlamında Tüketicilerin Influencerlara ve Sponsorlu İçeriklere İlişkin Düşünceleri. Yeni Medya , no.13, 74-105.
TURANCI, EDA, And SİREL GÖLÖNÜ. "Ticari Reklam ve Tanıtımlara İlişkin Düzenlemeler Bağlamında Tüketicilerin Influencerlara ve Sponsorlu İçeriklere İlişkin Düşünceleri," Yeni Medya , no.13, 74-105, 2022
TURANCI, EDA And GÖLÖNÜ, SİREL. "Ticari Reklam ve Tanıtımlara İlişkin Düzenlemeler Bağlamında Tüketicilerin Influencerlara ve Sponsorlu İçeriklere İlişkin Düşünceleri." Yeni Medya , no.13, pp.74-105, 2022
TURANCI, E. And GÖLÖNÜ, S. (2022) . "Ticari Reklam ve Tanıtımlara İlişkin Düzenlemeler Bağlamında Tüketicilerin Influencerlara ve Sponsorlu İçeriklere İlişkin Düşünceleri." Yeni Medya , no.13, pp.74-105.
@article{article, author={EDA TURANCI And author={SİREL GÖLÖNÜ}, title={Ticari Reklam ve Tanıtımlara İlişkin Düzenlemeler Bağlamında Tüketicilerin Influencerlara ve Sponsorlu İçeriklere İlişkin Düşünceleri}, journal={Yeni Medya}, year=2022, pages={74-105} }