M. BAŞ And Ş. ŞAHİN, "Yabancı Marka İsimlerinin Internet Tüketicisinin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi Teknolojik Ürünler Üzerine Bir Araştırma," Internet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , no.4, 2013
BAŞ, M. And ŞAHİN, Ş. 2013. Yabancı Marka İsimlerinin Internet Tüketicisinin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi Teknolojik Ürünler Üzerine Bir Araştırma. Internet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , no.4 .
BAŞ, M., & ŞAHİN, Ş., (2013). Yabancı Marka İsimlerinin Internet Tüketicisinin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi Teknolojik Ürünler Üzerine Bir Araştırma. Internet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , no.4.
BAŞ, MEHMET, And ŞAYLAN ŞAHİN. "Yabancı Marka İsimlerinin Internet Tüketicisinin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi Teknolojik Ürünler Üzerine Bir Araştırma," Internet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , no.4, 2013
BAŞ, MEHMET And ŞAHİN, ŞAYLAN. "Yabancı Marka İsimlerinin Internet Tüketicisinin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi Teknolojik Ürünler Üzerine Bir Araştırma." Internet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , no.4, 2013
BAŞ, M. And ŞAHİN, Ş. (2013) . "Yabancı Marka İsimlerinin Internet Tüketicisinin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi Teknolojik Ürünler Üzerine Bir Araştırma." Internet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi , no.4.
@article{article, author={MEHMET BAŞ And author={ŞAYLAN ŞAHİN}, title={Yabancı Marka İsimlerinin Internet Tüketicisinin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi Teknolojik Ürünler Üzerine Bir Araştırma}, journal={Internet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi}, year=2013}