G. SEÇKİN, "“Piyasanın Tahakküm Yolu: ‘Modern Tüketicinin Kırılgan Bir Kimlik Aracı Kredi Kartları’nın Reklamlarla Sunumu”," I. Uluslararası Medya Okuryazarlığı Konferansı , 2005
SEÇKİN, G. 2005. “Piyasanın Tahakküm Yolu: ‘Modern Tüketicinin Kırılgan Bir Kimlik Aracı Kredi Kartları’nın Reklamlarla Sunumu”. I. Uluslararası Medya Okuryazarlığı Konferansı .
SEÇKİN, G., (2005). “Piyasanın Tahakküm Yolu: ‘Modern Tüketicinin Kırılgan Bir Kimlik Aracı Kredi Kartları’nın Reklamlarla Sunumu” . I. Uluslararası Medya Okuryazarlığı Konferansı
SEÇKİN, GÜLCAN. "“Piyasanın Tahakküm Yolu: ‘Modern Tüketicinin Kırılgan Bir Kimlik Aracı Kredi Kartları’nın Reklamlarla Sunumu”," I. Uluslararası Medya Okuryazarlığı Konferansı, 2005
SEÇKİN, GÜLCAN. "“Piyasanın Tahakküm Yolu: ‘Modern Tüketicinin Kırılgan Bir Kimlik Aracı Kredi Kartları’nın Reklamlarla Sunumu”." I. Uluslararası Medya Okuryazarlığı Konferansı , 2005
SEÇKİN, G. (2005) . "“Piyasanın Tahakküm Yolu: ‘Modern Tüketicinin Kırılgan Bir Kimlik Aracı Kredi Kartları’nın Reklamlarla Sunumu”." I. Uluslararası Medya Okuryazarlığı Konferansı .
@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜLCAN SEÇKİN}, title={“Piyasanın Tahakküm Yolu: ‘Modern Tüketicinin Kırılgan Bir Kimlik Aracı Kredi Kartları’nın Reklamlarla Sunumu”}, congress name={I. Uluslararası Medya Okuryazarlığı Konferansı}, city={}, country={}, year={2005}}