M. BAŞ And G. AKSOY, "Destinasyon Pazarlamasında Sanal Tur Kullanımına Yönelik Davranışsal Niyeti Etkileyen Faktörlerin Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.4, pp.2945-2961, 2021
BAŞ, M. And AKSOY, G. 2021. Destinasyon Pazarlamasında Sanal Tur Kullanımına Yönelik Davranışsal Niyeti Etkileyen Faktörlerin Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.4 , 2945-2961.
BAŞ, M., & AKSOY, G., (2021). Destinasyon Pazarlamasında Sanal Tur Kullanımına Yönelik Davranışsal Niyeti Etkileyen Faktörlerin Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.4, 2945-2961.
BAŞ, MEHMET, And GÜLİZ AKSOY. "Destinasyon Pazarlamasında Sanal Tur Kullanımına Yönelik Davranışsal Niyeti Etkileyen Faktörlerin Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.4, 2945-2961, 2021
BAŞ, MEHMET And AKSOY, GÜLİZ. "Destinasyon Pazarlamasında Sanal Tur Kullanımına Yönelik Davranışsal Niyeti Etkileyen Faktörlerin Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.4, pp.2945-2961, 2021
BAŞ, M. And AKSOY, G. (2021) . "Destinasyon Pazarlamasında Sanal Tur Kullanımına Yönelik Davranışsal Niyeti Etkileyen Faktörlerin Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.4, pp.2945-2961.
@article{article, author={MEHMET BAŞ And author={GÜLİZ AKSOY}, title={Destinasyon Pazarlamasında Sanal Tur Kullanımına Yönelik Davranışsal Niyeti Etkileyen Faktörlerin Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={2945-2961} }