P. ÖZTÜRK GÖÇMEN, "Yeni Medya Reklamlarının Geleceği: Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları ile Kullanıcı Deneyimi Yaratmak," Sürüm 21 2. Uluslararası Sanat Sempozyumu , 2017
ÖZTÜRK GÖÇMEN, P. 2017. Yeni Medya Reklamlarının Geleceği: Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları ile Kullanıcı Deneyimi Yaratmak. Sürüm 21 2. Uluslararası Sanat Sempozyumu .
ÖZTÜRK GÖÇMEN, P., (2017). Yeni Medya Reklamlarının Geleceği: Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları ile Kullanıcı Deneyimi Yaratmak . Sürüm 21 2. Uluslararası Sanat Sempozyumu
ÖZTÜRK GÖÇMEN, PELİN. "Yeni Medya Reklamlarının Geleceği: Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları ile Kullanıcı Deneyimi Yaratmak," Sürüm 21 2. Uluslararası Sanat Sempozyumu, 2017
ÖZTÜRK GÖÇMEN, PELİN Ö. . "Yeni Medya Reklamlarının Geleceği: Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları ile Kullanıcı Deneyimi Yaratmak." Sürüm 21 2. Uluslararası Sanat Sempozyumu , 2017
ÖZTÜRK GÖÇMEN, P. (2017) . "Yeni Medya Reklamlarının Geleceği: Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları ile Kullanıcı Deneyimi Yaratmak." Sürüm 21 2. Uluslararası Sanat Sempozyumu .
@conferencepaper{conferencepaper, author={PELİN ÖZTÜRK GÖÇMEN}, title={Yeni Medya Reklamlarının Geleceği: Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları ile Kullanıcı Deneyimi Yaratmak}, congress name={Sürüm 21 2. Uluslararası Sanat Sempozyumu}, city={}, country={}, year={2017}}