M. TOLON Et Al. , "Logo Değişimlerinin Marka Bağlılığına Etkisi: Türkiye Converse ve Fanta Araştırması (The Effects of Logo Changes on Brand Loyalty: A Research Converse and Fanta Brands in Turkey)," Journal of Business Research - Turk , vol.11, no.4, pp.2747-2761, 2019
TOLON, M. Et Al. 2019. Logo Değişimlerinin Marka Bağlılığına Etkisi: Türkiye Converse ve Fanta Araştırması (The Effects of Logo Changes on Brand Loyalty: A Research Converse and Fanta Brands in Turkey). Journal of Business Research - Turk , vol.11, no.4 , 2747-2761.
TOLON, M., YILMAZ, K. G., & AYCI, A., (2019). Logo Değişimlerinin Marka Bağlılığına Etkisi: Türkiye Converse ve Fanta Araştırması (The Effects of Logo Changes on Brand Loyalty: A Research Converse and Fanta Brands in Turkey). Journal of Business Research - Turk , vol.11, no.4, 2747-2761.
TOLON, METEHAN, KADRİ GÖKHAN YILMAZ, And ALİ AYCI. "Logo Değişimlerinin Marka Bağlılığına Etkisi: Türkiye Converse ve Fanta Araştırması (The Effects of Logo Changes on Brand Loyalty: A Research Converse and Fanta Brands in Turkey)," Journal of Business Research - Turk , vol.11, no.4, 2747-2761, 2019
TOLON, METEHAN Et Al. "Logo Değişimlerinin Marka Bağlılığına Etkisi: Türkiye Converse ve Fanta Araştırması (The Effects of Logo Changes on Brand Loyalty: A Research Converse and Fanta Brands in Turkey)." Journal of Business Research - Turk , vol.11, no.4, pp.2747-2761, 2019
TOLON, M. YILMAZ, K. G. And AYCI, A. (2019) . "Logo Değişimlerinin Marka Bağlılığına Etkisi: Türkiye Converse ve Fanta Araştırması (The Effects of Logo Changes on Brand Loyalty: A Research Converse and Fanta Brands in Turkey)." Journal of Business Research - Turk , vol.11, no.4, pp.2747-2761.
@article{article, author={METEHAN TOLON Et Al. }, title={Logo Değişimlerinin Marka Bağlılığına Etkisi: Türkiye Converse ve Fanta Araştırması (The Effects of Logo Changes on Brand Loyalty: A Research Converse and Fanta Brands in Turkey)}, journal={Journal of Business Research - Turk}, year=2019, pages={2747-2761} }