M. ERSAN, "Reklam Tasarımda Bir Görsel Anlatım Yöntemi Olarak Kişileştirme," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) , vol.21, no.84, pp.1739-1753, 2022
ERSAN, M. 2022. Reklam Tasarımda Bir Görsel Anlatım Yöntemi Olarak Kişileştirme. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) , vol.21, no.84 , 1739-1753.
ERSAN, M., (2022). Reklam Tasarımda Bir Görsel Anlatım Yöntemi Olarak Kişileştirme. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) , vol.21, no.84, 1739-1753.
ERSAN, MERVE. "Reklam Tasarımda Bir Görsel Anlatım Yöntemi Olarak Kişileştirme," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) , vol.21, no.84, 1739-1753, 2022
ERSAN, MERVE. "Reklam Tasarımda Bir Görsel Anlatım Yöntemi Olarak Kişileştirme." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) , vol.21, no.84, pp.1739-1753, 2022
ERSAN, M. (2022) . "Reklam Tasarımda Bir Görsel Anlatım Yöntemi Olarak Kişileştirme." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) , vol.21, no.84, pp.1739-1753.
@article{article, author={MERVE ERSAN}, title={Reklam Tasarımda Bir Görsel Anlatım Yöntemi Olarak Kişileştirme}, journal={Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)}, year=2022, pages={1739-1753} }