R. P. ŞAHBAZ, "Türkiye nin Tanıtım Harcamalarının Dış Turizm Talebine Etkileri," Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, no.3, pp.121-150, 2000
ŞAHBAZ, R. P. 2000. Türkiye nin Tanıtım Harcamalarının Dış Turizm Talebine Etkileri. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, no.3 , 121-150.
ŞAHBAZ, R. P., (2000). Türkiye nin Tanıtım Harcamalarının Dış Turizm Talebine Etkileri. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, no.3, 121-150.
ŞAHBAZ, RAMAZAN. "Türkiye nin Tanıtım Harcamalarının Dış Turizm Talebine Etkileri," Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, no.3, 121-150, 2000
ŞAHBAZ, RAMAZAN P. . "Türkiye nin Tanıtım Harcamalarının Dış Turizm Talebine Etkileri." Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, no.3, pp.121-150, 2000
ŞAHBAZ, R. P. (2000) . "Türkiye nin Tanıtım Harcamalarının Dış Turizm Talebine Etkileri." Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, no.3, pp.121-150.
@article{article, author={RAMAZAN PARS ŞAHBAZ}, title={Türkiye nin Tanıtım Harcamalarının Dış Turizm Talebine Etkileri}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2000, pages={121-150} }