K. ELMASOĞLU, "Televizyon Reklamlarında Kullanılan Marka Kimlik Öğelerinin Marka Farkındalığı Üzerindeki Rolü," IV. Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi , vol.5, Kütahya, Turkey, pp.289-302, 2015
ELMASOĞLU, K. 2015. Televizyon Reklamlarında Kullanılan Marka Kimlik Öğelerinin Marka Farkındalığı Üzerindeki Rolü. IV. Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi , (Kütahya, Turkey), 289-302.
ELMASOĞLU, K., (2015). Televizyon Reklamlarında Kullanılan Marka Kimlik Öğelerinin Marka Farkındalığı Üzerindeki Rolü . IV. Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi (pp.289-302). Kütahya, Turkey
ELMASOĞLU, KAMİLE. "Televizyon Reklamlarında Kullanılan Marka Kimlik Öğelerinin Marka Farkındalığı Üzerindeki Rolü," IV. Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi, Kütahya, Turkey, 2015
ELMASOĞLU, KAMİLE. "Televizyon Reklamlarında Kullanılan Marka Kimlik Öğelerinin Marka Farkındalığı Üzerindeki Rolü." IV. Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi , Kütahya, Turkey, pp.289-302, 2015
ELMASOĞLU, K. (2015) . "Televizyon Reklamlarında Kullanılan Marka Kimlik Öğelerinin Marka Farkındalığı Üzerindeki Rolü." IV. Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi , Kütahya, Turkey, pp.289-302.
@conferencepaper{conferencepaper, author={KAMİLE ELMASOĞLU}, title={Televizyon Reklamlarında Kullanılan Marka Kimlik Öğelerinin Marka Farkındalığı Üzerindeki Rolü}, congress name={IV. Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi}, city={Kütahya}, country={Turkey}, year={2015}, pages={289-302} }