M. BAŞ And G. SAMSUNLU, "Starbucks Coffee Tüketicilerinin Demografik Özelliklerinden Biri Olan Cinsiyete Göre Hedonik Tüketim Nedenlerinden Etkilenme Tutumlarının Belirlenmesi," Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.17, no.1, 2015
BAŞ, M. And SAMSUNLU, G. 2015. Starbucks Coffee Tüketicilerinin Demografik Özelliklerinden Biri Olan Cinsiyete Göre Hedonik Tüketim Nedenlerinden Etkilenme Tutumlarının Belirlenmesi. Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.17, no.1 .
BAŞ, M., & SAMSUNLU, G., (2015). Starbucks Coffee Tüketicilerinin Demografik Özelliklerinden Biri Olan Cinsiyete Göre Hedonik Tüketim Nedenlerinden Etkilenme Tutumlarının Belirlenmesi. Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.17, no.1.
BAŞ, MEHMET, And GÜLİZ SAMSUNLU. "Starbucks Coffee Tüketicilerinin Demografik Özelliklerinden Biri Olan Cinsiyete Göre Hedonik Tüketim Nedenlerinden Etkilenme Tutumlarının Belirlenmesi," Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.17, no.1, 2015
BAŞ, MEHMET And SAMSUNLU, GÜLİZ. "Starbucks Coffee Tüketicilerinin Demografik Özelliklerinden Biri Olan Cinsiyete Göre Hedonik Tüketim Nedenlerinden Etkilenme Tutumlarının Belirlenmesi." Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.17, no.1, 2015
BAŞ, M. And SAMSUNLU, G. (2015) . "Starbucks Coffee Tüketicilerinin Demografik Özelliklerinden Biri Olan Cinsiyete Göre Hedonik Tüketim Nedenlerinden Etkilenme Tutumlarının Belirlenmesi." Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.17, no.1.
@article{article, author={MEHMET BAŞ And author={GÜLİZ SAMSUNLU}, title={Starbucks Coffee Tüketicilerinin Demografik Özelliklerinden Biri Olan Cinsiyete Göre Hedonik Tüketim Nedenlerinden Etkilenme Tutumlarının Belirlenmesi}, journal={Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi}, year=2015}