A. GÜNGÖRDÜ BELBAĞ Et Al. , "Ağ Bağlantılı Tüketicinin Davranışı: Kulaktan Kulağa Pazarlama, Sosyal Medya ve Moda," In Tüketici Davranışları ( Satın Alma, Sahip Olma ve Varoluş / CONSUMER BEHAVIOR - Buying, Having, and Being) , Nobel, 2020, pp.500-541.
GÜNGÖRDÜ BELBAĞ, A. Et Al. Ağ Bağlantılı Tüketicinin Davranışı: Kulaktan Kulağa Pazarlama, Sosyal Medya ve Moda. 2020. In Tüketici Davranışları ( Satın Alma, Sahip Olma ve Varoluş / CONSUMER BEHAVIOR - Buying, Having, and Being) , Nobel, 500-541.
GÜNGÖRDÜ BELBAĞ, A., GÜRDİN, B., KÜLTER DEMİRGÜNEŞ, B., YENER, D., FIRAT, D., AKAGÜN ERGİN, E., ... ŞAHİN, E.(2020). Ağ Bağlantılı Tüketicinin Davranışı: Kulaktan Kulağa Pazarlama, Sosyal Medya ve Moda. Tüketici Davranışları ( Satın Alma, Sahip Olma ve Varoluş / CONSUMER BEHAVIOR - Buying, Having, and Being) (pp.500-541), Nobel.
GÜNGÖRDÜ BELBAĞ, AYBEGÜM Et Al. "Ağ Bağlantılı Tüketicinin Davranışı: Kulaktan Kulağa Pazarlama, Sosyal Medya ve Moda." In Tüketici Davranışları ( Satın Alma, Sahip Olma ve Varoluş / CONSUMER BEHAVIOR - Buying, Having, and Being) , 500-541. Nobel, 2020
GÜNGÖRDÜ BELBAĞ, AYBEGÜM G. Et Al. "Ağ Bağlantılı Tüketicinin Davranışı: Kulaktan Kulağa Pazarlama, Sosyal Medya ve Moda." Tüketici Davranışları ( Satın Alma, Sahip Olma ve Varoluş / CONSUMER BEHAVIOR - Buying, Having, and Being) , Nobel, 2020, pp.500-541.
GÜNGÖRDÜ BELBAĞ, A. Et Al. (2020) "Ağ Bağlantılı Tüketicinin Davranışı: Kulaktan Kulağa Pazarlama, Sosyal Medya ve Moda", Tüketici Davranışları ( Satın Alma, Sahip Olma ve Varoluş / CONSUMER BEHAVIOR - Buying, Having, and Being) . Nobel.
@bookchapter{bookchapter, author ={AYBEGÜM GÜNGÖRDÜ BELBAĞ Et Al. }, chaptertitle={Ağ Bağlantılı Tüketicinin Davranışı: Kulaktan Kulağa Pazarlama, Sosyal Medya ve Moda}, booktitle={ Tüketici Davranışları ( Satın Alma, Sahip Olma ve Varoluş / CONSUMER BEHAVIOR - Buying, Having, and Being)}, publisher={Nobel}, city={},year={2020} }