G. KARAKAYA EREN, "Müşteri Değeri Ekseninde, Marka İmajı ve Marka Bağlılığı; İlgilenimin Düzenleyici Rolü," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.3, pp.3187-3208, 2020
KARAKAYA EREN, G. 2020. Müşteri Değeri Ekseninde, Marka İmajı ve Marka Bağlılığı; İlgilenimin Düzenleyici Rolü. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.3 , 3187-3208.
KARAKAYA EREN, G., (2020). Müşteri Değeri Ekseninde, Marka İmajı ve Marka Bağlılığı; İlgilenimin Düzenleyici Rolü. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.3, 3187-3208.
KARAKAYA EREN, GÜLKADRİYE. "Müşteri Değeri Ekseninde, Marka İmajı ve Marka Bağlılığı; İlgilenimin Düzenleyici Rolü," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.3, 3187-3208, 2020
KARAKAYA EREN, GÜLKADRİYE K. . "Müşteri Değeri Ekseninde, Marka İmajı ve Marka Bağlılığı; İlgilenimin Düzenleyici Rolü." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.3, pp.3187-3208, 2020
KARAKAYA EREN, G. (2020) . "Müşteri Değeri Ekseninde, Marka İmajı ve Marka Bağlılığı; İlgilenimin Düzenleyici Rolü." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.3, pp.3187-3208.
@article{article, author={GÜLKADRİYE KARAKAYA EREN}, title={Müşteri Değeri Ekseninde, Marka İmajı ve Marka Bağlılığı; İlgilenimin Düzenleyici Rolü}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={3187-3208} }