S. P. Özbek And E. GÜÇER, "Gösterişçi Tüketimin Kültürel Bağlamda Deneyimsel Satın Almaya Etkisi: Sosyal Medyada Statü ve Kimlik İspatı," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.10, no.4, pp.3351-3385, 2022
Özbek, S. P. And GÜÇER, E. 2022. Gösterişçi Tüketimin Kültürel Bağlamda Deneyimsel Satın Almaya Etkisi: Sosyal Medyada Statü ve Kimlik İspatı. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.10, no.4 , 3351-3385.
Özbek, S. P., & GÜÇER, E., (2022). Gösterişçi Tüketimin Kültürel Bağlamda Deneyimsel Satın Almaya Etkisi: Sosyal Medyada Statü ve Kimlik İspatı. Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.10, no.4, 3351-3385.
Özbek, Süreyya, And EVREN GÜÇER. "Gösterişçi Tüketimin Kültürel Bağlamda Deneyimsel Satın Almaya Etkisi: Sosyal Medyada Statü ve Kimlik İspatı," Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.10, no.4, 3351-3385, 2022
Özbek, Süreyya P. And GÜÇER, EVREN. "Gösterişçi Tüketimin Kültürel Bağlamda Deneyimsel Satın Almaya Etkisi: Sosyal Medyada Statü ve Kimlik İspatı." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.10, no.4, pp.3351-3385, 2022
Özbek, S. P. And GÜÇER, E. (2022) . "Gösterişçi Tüketimin Kültürel Bağlamda Deneyimsel Satın Almaya Etkisi: Sosyal Medyada Statü ve Kimlik İspatı." Journal of Tourism and Gastronomy Studies , vol.10, no.4, pp.3351-3385.
@article{article, author={Süreyya Pınar Özbek And author={EVREN GÜÇER}, title={Gösterişçi Tüketimin Kültürel Bağlamda Deneyimsel Satın Almaya Etkisi: Sosyal Medyada Statü ve Kimlik İspatı}, journal={Journal of Tourism and Gastronomy Studies}, year=2022, pages={3351-3385} }