Ç. P. BOZOKLU. Markalaşma ve Kurumsal İtibar. Ankara: Nika yayınevi2020, pp.176
BOZOKLU, Ç. P. 2020. Markalaşma ve Kurumsal İtibar . Nika yayınevi, Ankara.
BOZOKLU, Ç. P., (2020). Markalaşma ve Kurumsal İtibar . Çağla Pınar Bozoklu (Ed.). Ankara: Nika yayınevi.
BOZOKLU, ÇAĞLA. Markalaşma ve Kurumsal İtibar . Ankara: Nika yayınevi, 2020
BOZOKLU, ÇAĞLA P. . Markalaşma ve Kurumsal İtibar . Nika yayınevi, 2020.
BOZOKLU, Ç. P. (2020) Markalaşma ve Kurumsal İtibar . 1st edn. Ankara: Nika yayınevi.
@book{book, author={ÇAĞLA PINAR UTKUTUĞ}, title={Markalaşma ve Kurumsal İtibar}, publisher={Nika yayınevi}, year={2020} }