A. T. BAYRAM And R. P. ŞAHBAZ, "Seyahat Acentalarının E Hizmet Uygulamalarının Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi Ankara Örneği," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.9, no.47, pp.722-730, 2016
BAYRAM, A. T. And ŞAHBAZ, R. P. 2016. Seyahat Acentalarının E Hizmet Uygulamalarının Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi Ankara Örneği. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.9, no.47 , 722-730.
BAYRAM, A. T., & ŞAHBAZ, R. P., (2016). Seyahat Acentalarının E Hizmet Uygulamalarının Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi Ankara Örneği. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.9, no.47, 722-730.
BAYRAM, ALİ, And RAMAZAN PARS ŞAHBAZ. "Seyahat Acentalarının E Hizmet Uygulamalarının Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi Ankara Örneği," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.9, no.47, 722-730, 2016
BAYRAM, ALİ T. And ŞAHBAZ, RAMAZAN P. . "Seyahat Acentalarının E Hizmet Uygulamalarının Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi Ankara Örneği." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.9, no.47, pp.722-730, 2016
BAYRAM, A. T. And ŞAHBAZ, R. P. (2016) . "Seyahat Acentalarının E Hizmet Uygulamalarının Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi Ankara Örneği." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.9, no.47, pp.722-730.
@article{article, author={ALİ TURAN BAYRAM And author={RAMAZAN PARS ŞAHBAZ}, title={Seyahat Acentalarının E Hizmet Uygulamalarının Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi Ankara Örneği}, journal={Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2016, pages={722-730} }