G. AYDIN, "İki Dilli Türkçe Öğretmenlerinin Türkçeye İlişkin Metaforik Algıları: Makedonya Örneği," Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.25, pp.230-254, 2018
AYDIN, G. 2018. İki Dilli Türkçe Öğretmenlerinin Türkçeye İlişkin Metaforik Algıları: Makedonya Örneği. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.25 , 230-254.
AYDIN, G., (2018). İki Dilli Türkçe Öğretmenlerinin Türkçeye İlişkin Metaforik Algıları: Makedonya Örneği. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.25, 230-254.
AYDIN, GÜLNUR. "İki Dilli Türkçe Öğretmenlerinin Türkçeye İlişkin Metaforik Algıları: Makedonya Örneği," Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.25, 230-254, 2018
AYDIN, GÜLNUR. "İki Dilli Türkçe Öğretmenlerinin Türkçeye İlişkin Metaforik Algıları: Makedonya Örneği." Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.25, pp.230-254, 2018
AYDIN, G. (2018) . "İki Dilli Türkçe Öğretmenlerinin Türkçeye İlişkin Metaforik Algıları: Makedonya Örneği." Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.25, pp.230-254.
@article{article, author={GÜLNUR AYDIN}, title={İki Dilli Türkçe Öğretmenlerinin Türkçeye İlişkin Metaforik Algıları: Makedonya Örneği}, journal={Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2018, pages={230-254} }