Ç. P. BOZOKLU, "Bankacılık Sektöründe İşveren Marka İmajı: Fonksiyonel Fayda, Müşteri Odaklılık Ve Güvenilir Finansal İmajın Etkileri (Employer Brand Image in Banking Sector: Effects of Functional Utility, Customer Orientation and Reliable Financial Image)," Journal of Business Research - Turk , vol.11, no.2, pp.1103-1117, 2019
BOZOKLU, Ç. P. 2019. Bankacılık Sektöründe İşveren Marka İmajı: Fonksiyonel Fayda, Müşteri Odaklılık Ve Güvenilir Finansal İmajın Etkileri (Employer Brand Image in Banking Sector: Effects of Functional Utility, Customer Orientation and Reliable Financial Image). Journal of Business Research - Turk , vol.11, no.2 , 1103-1117.
BOZOKLU, Ç. P., (2019). Bankacılık Sektöründe İşveren Marka İmajı: Fonksiyonel Fayda, Müşteri Odaklılık Ve Güvenilir Finansal İmajın Etkileri (Employer Brand Image in Banking Sector: Effects of Functional Utility, Customer Orientation and Reliable Financial Image). Journal of Business Research - Turk , vol.11, no.2, 1103-1117.
BOZOKLU, ÇAĞLA. "Bankacılık Sektöründe İşveren Marka İmajı: Fonksiyonel Fayda, Müşteri Odaklılık Ve Güvenilir Finansal İmajın Etkileri (Employer Brand Image in Banking Sector: Effects of Functional Utility, Customer Orientation and Reliable Financial Image)," Journal of Business Research - Turk , vol.11, no.2, 1103-1117, 2019
BOZOKLU, ÇAĞLA P. . "Bankacılık Sektöründe İşveren Marka İmajı: Fonksiyonel Fayda, Müşteri Odaklılık Ve Güvenilir Finansal İmajın Etkileri (Employer Brand Image in Banking Sector: Effects of Functional Utility, Customer Orientation and Reliable Financial Image)." Journal of Business Research - Turk , vol.11, no.2, pp.1103-1117, 2019
BOZOKLU, Ç. P. (2019) . "Bankacılık Sektöründe İşveren Marka İmajı: Fonksiyonel Fayda, Müşteri Odaklılık Ve Güvenilir Finansal İmajın Etkileri (Employer Brand Image in Banking Sector: Effects of Functional Utility, Customer Orientation and Reliable Financial Image)." Journal of Business Research - Turk , vol.11, no.2, pp.1103-1117.
@article{article, author={ÇAĞLA PINAR UTKUTUĞ}, title={Bankacılık Sektöründe İşveren Marka İmajı: Fonksiyonel Fayda, Müşteri Odaklılık Ve Güvenilir Finansal İmajın Etkileri (Employer Brand Image in Banking Sector: Effects of Functional Utility, Customer Orientation and Reliable Financial Image)}, journal={Journal of Business Research - Turk}, year=2019, pages={1103-1117} }