M. BAŞ Et Al. , "Servqual Analizi ve Migros ve Gima Süpermarketlerinde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması," Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.7, no.2, 2005
BAŞ, M. Et Al. 2005. Servqual Analizi ve Migros ve Gima Süpermarketlerinde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması. Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.7, no.2 .
BAŞ, M., ATAN, M., & TOLON, M., (2005). Servqual Analizi ve Migros ve Gima Süpermarketlerinde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması. Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.7, no.2.
BAŞ, MEHMET, MURAT ATAN, And METEHAN TOLON. "Servqual Analizi ve Migros ve Gima Süpermarketlerinde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması," Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.7, no.2, 2005
BAŞ, MEHMET Et Al. "Servqual Analizi ve Migros ve Gima Süpermarketlerinde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması." Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.7, no.2, 2005
BAŞ, M. ATAN, M. And TOLON, M. (2005) . "Servqual Analizi ve Migros ve Gima Süpermarketlerinde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması." Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi , vol.7, no.2.
@article{article, author={MEHMET BAŞ Et Al. }, title={Servqual Analizi ve Migros ve Gima Süpermarketlerinde Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Alan Çalışması}, journal={Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi}, year=2005}