B. GÜLCAN, "Sadık Müşteri Yaratabilme ve Sürekli Satış Yapabilmenin Yolu Veritabanlı Pazarlama," GAZİ ÜNİVERSİTESİ TİCARET VE TURİZM EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.3, pp.27-49, 2000
GÜLCAN, B. 2000. Sadık Müşteri Yaratabilme ve Sürekli Satış Yapabilmenin Yolu Veritabanlı Pazarlama. GAZİ ÜNİVERSİTESİ TİCARET VE TURİZM EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.3 , 27-49.
GÜLCAN, B., (2000). Sadık Müşteri Yaratabilme ve Sürekli Satış Yapabilmenin Yolu Veritabanlı Pazarlama. GAZİ ÜNİVERSİTESİ TİCARET VE TURİZM EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.3, 27-49.
GÜLCAN, BİLGEHAN. "Sadık Müşteri Yaratabilme ve Sürekli Satış Yapabilmenin Yolu Veritabanlı Pazarlama," GAZİ ÜNİVERSİTESİ TİCARET VE TURİZM EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.3, 27-49, 2000
GÜLCAN, BİLGEHAN. "Sadık Müşteri Yaratabilme ve Sürekli Satış Yapabilmenin Yolu Veritabanlı Pazarlama." GAZİ ÜNİVERSİTESİ TİCARET VE TURİZM EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.3, pp.27-49, 2000
GÜLCAN, B. (2000) . "Sadık Müşteri Yaratabilme ve Sürekli Satış Yapabilmenin Yolu Veritabanlı Pazarlama." GAZİ ÜNİVERSİTESİ TİCARET VE TURİZM EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , no.3, pp.27-49.
@article{article, author={BİLGEHAN GÜLCAN}, title={Sadık Müşteri Yaratabilme ve Sürekli Satış Yapabilmenin Yolu Veritabanlı Pazarlama}, journal={GAZİ ÜNİVERSİTESİ TİCARET VE TURİZM EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2000, pages={27-49} }