A. Y. ZENGİN And B. ÇETİN, "Sosyal Medyada Marka Topluluklarının Marka Güveni ve Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi1 (The Effect of Online Brand Communities on Brand Trust and Brand Loyalty)," Journal of Business Research - Turk , vol.12, no.4, pp.3582-3595, 2020
ZENGİN, A. Y. And ÇETİN, B. 2020. Sosyal Medyada Marka Topluluklarının Marka Güveni ve Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi1 (The Effect of Online Brand Communities on Brand Trust and Brand Loyalty). Journal of Business Research - Turk , vol.12, no.4 , 3582-3595.
ZENGİN, A. Y., & ÇETİN, B., (2020). Sosyal Medyada Marka Topluluklarının Marka Güveni ve Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi1 (The Effect of Online Brand Communities on Brand Trust and Brand Loyalty). Journal of Business Research - Turk , vol.12, no.4, 3582-3595.
ZENGİN, ASUDE, And BURAK ÇETİN. "Sosyal Medyada Marka Topluluklarının Marka Güveni ve Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi1 (The Effect of Online Brand Communities on Brand Trust and Brand Loyalty)," Journal of Business Research - Turk , vol.12, no.4, 3582-3595, 2020
ZENGİN, ASUDE Y. And ÇETİN, BURAK. "Sosyal Medyada Marka Topluluklarının Marka Güveni ve Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi1 (The Effect of Online Brand Communities on Brand Trust and Brand Loyalty)." Journal of Business Research - Turk , vol.12, no.4, pp.3582-3595, 2020
ZENGİN, A. Y. And ÇETİN, B. (2020) . "Sosyal Medyada Marka Topluluklarının Marka Güveni ve Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi1 (The Effect of Online Brand Communities on Brand Trust and Brand Loyalty)." Journal of Business Research - Turk , vol.12, no.4, pp.3582-3595.
@article{article, author={ASUDE YASEMİN ZENGİN And author={BURAK ÇETİN}, title={Sosyal Medyada Marka Topluluklarının Marka Güveni ve Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi1 (The Effect of Online Brand Communities on Brand Trust and Brand Loyalty)}, journal={Journal of Business Research - Turk}, year=2020, pages={3582-3595} }