H. ÖRS, "Postmodern Tüketicinin Doğmasına Temel Olan Kültürler Bir İnceleme," Journals of Qafqaz University, Economics and Administration, 2015, Vol.3, No.1, 12-21. , vol.3, no.1, pp.12-21, 2015
ÖRS, H. 2015. Postmodern Tüketicinin Doğmasına Temel Olan Kültürler Bir İnceleme. Journals of Qafqaz University, Economics and Administration, 2015, Vol.3, No.1, 12-21. , vol.3, no.1 , 12-21.
ÖRS, H., (2015). Postmodern Tüketicinin Doğmasına Temel Olan Kültürler Bir İnceleme. Journals of Qafqaz University, Economics and Administration, 2015, Vol.3, No.1, 12-21. , vol.3, no.1, 12-21.
ÖRS, HÜSNİYE. "Postmodern Tüketicinin Doğmasına Temel Olan Kültürler Bir İnceleme," Journals of Qafqaz University, Economics and Administration, 2015, Vol.3, No.1, 12-21. , vol.3, no.1, 12-21, 2015
ÖRS, HÜSNİYE. "Postmodern Tüketicinin Doğmasına Temel Olan Kültürler Bir İnceleme." Journals of Qafqaz University, Economics and Administration, 2015, Vol.3, No.1, 12-21. , vol.3, no.1, pp.12-21, 2015
ÖRS, H. (2015) . "Postmodern Tüketicinin Doğmasına Temel Olan Kültürler Bir İnceleme." Journals of Qafqaz University, Economics and Administration, 2015, Vol.3, No.1, 12-21. , vol.3, no.1, pp.12-21.
@article{article, author={HÜSNİYE ÖRS}, title={Postmodern Tüketicinin Doğmasına Temel Olan Kültürler Bir İnceleme}, journal={Journals of Qafqaz University, Economics and Administration, 2015, Vol.3, No.1, 12-21.}, year=2015, pages={12-21} }