M. GENÇYÜREK ERDOĞAN And B. AKCAN, "Sosyal Ağlar ve Reklam: Hedef Kitle ve Sosyal Ağ Analizinin Önemi," In SOSYAL BİLİMLERDE DİSİPLİNLER ARASI ÇALIŞMALAR , Ankara: İmaj Yayınevi, 2019, pp.21-50.
GENÇYÜREK ERDOĞAN, M. And AKCAN, B. Sosyal Ağlar ve Reklam: Hedef Kitle ve Sosyal Ağ Analizinin Önemi. 2019. In SOSYAL BİLİMLERDE DİSİPLİNLER ARASI ÇALIŞMALAR , İmaj Yayınevi, Ankara, 21-50.
GENÇYÜREK ERDOĞAN, M., & AKCAN, B., (2019). Sosyal Ağlar ve Reklam: Hedef Kitle ve Sosyal Ağ Analizinin Önemi. SOSYAL BİLİMLERDE DİSİPLİNLER ARASI ÇALIŞMALAR (pp.21-50), Ankara: İmaj Yayınevi.
GENÇYÜREK ERDOĞAN, MERVE, And BURÇE AKCAN. "Sosyal Ağlar ve Reklam: Hedef Kitle ve Sosyal Ağ Analizinin Önemi." In SOSYAL BİLİMLERDE DİSİPLİNLER ARASI ÇALIŞMALAR , 21-50. Ankara: İmaj Yayınevi, 2019
GENÇYÜREK ERDOĞAN, MERVE G. And AKCAN, BURÇE. "Sosyal Ağlar ve Reklam: Hedef Kitle ve Sosyal Ağ Analizinin Önemi." SOSYAL BİLİMLERDE DİSİPLİNLER ARASI ÇALIŞMALAR , İmaj Yayınevi, 2019, pp.21-50.
GENÇYÜREK ERDOĞAN, M. And AKCAN, B. (2019) "Sosyal Ağlar ve Reklam: Hedef Kitle ve Sosyal Ağ Analizinin Önemi", SOSYAL BİLİMLERDE DİSİPLİNLER ARASI ÇALIŞMALAR . Ankara: İmaj Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={MERVE GENÇYÜREK ERDOĞAN And author ={BURÇE AKCAN}, chaptertitle={Sosyal Ağlar ve Reklam: Hedef Kitle ve Sosyal Ağ Analizinin Önemi}, booktitle={ SOSYAL BİLİMLERDE DİSİPLİNLER ARASI ÇALIŞMALAR}, publisher={İmaj Yayınevi}, city={Ankara},year={2019} }